Generelle lovkrav

Kan du ikke finde, det du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte kontoret.

Bøgevangskolen behandler en lang række personoplysninger. Nogle tilgår vi via hjemmesiden, som du kan læse om i afsnittet ovenfor, og andre via for eksempel offentlige registre og i forbindelse med indmeldelse på skolen.

Vi har, i overenstemmelse med gældende lovgivning, udarbejdet en politik på området og indført forskellige arbejdsgange med henblik på at sikre disse data bedst muligt.

Her bør der være en lovpligtig tilgænglighedserklæring, der erklært jeres hensigt om at følge gode tilgængelighedsstandarder.